»Ena od današnjih vrednot v turizmu je tudi stik z avtohtonostjo in z ljudmi, kar lahko najboljše ponudijo prav turistična društva. Seveda jih bo treba izobraževati, jim pomagati, da se regijsko organizirajo, in jim nuditi tudi finančno podporo, da bodo lahko svoje produkte nadgradili v produkte za prihodnost. Treba jim bo pomagati, da te produkte ustrezno predstavijo širši javnosti in da vzgajajo podmladek.«
»V teh primerih bodo morala podjetja poiskati druge ciljne trge, pri tem jim bo pomagala tudi Slovenska turistična organizacija (STO).«
»Tukaj stojiva z roko v roki ... Polna podpora, tu sva zato, da si pomagava, on z znanjem pomaga meni, jaz njemu s politično podporo.«
»Z akcijami turističnih društev se krepi delo turističnih organizacij.«
»Če jim lahko kar koli pomagamo, jim moramo biti Slovenci na voljo.«
»Gre za dodaten turistični produkt, ki bo zagotovo postal eden najbolj obiskanih v mestu.«
»Razviti želimo digitalne turistične produkte na način, da bo obiskovalec v Ajdovščini doživel neko prisotno izkušnjo tistega časa.«
»Problem Knovsa je, da ni podprt z varnostnimi strokovnjaki, ki bi pomagali lažje izvajati nadzor.«
»V društvu si prizadevamo, da se podpirajo in pomagajo.«
»Kako jim pomagati, kako jih tudi spodbuditi z nekimi vinskimi cestami, z nekimi produkti, z neko promocijo, ker kljub vsemu je Bela krajina znana po vinu in tu vidimo priložnost v povezavi s turizmom.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju